اتاق فکر فرهنگی ندامتگاه کرج برگزار شد

در راستای ارتقا برنامه‌های فرهنگی ندامتگاه کرج اتاق فکری با حضور معاون سلامت و رئیس فرهنگی ندامتگاه کرج، رئیس اداره فرهنگی ادره کل زندان‌های استان و همچنین مددجویان همیار اندرزگاه‌ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان البرز، فواد ابراهیمیان سرپرست اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل با اشاره به نقش موثر همیاران اندرزگاه‌ها در اثر بخشی برنامه‌های فرهنگی گفت: تجربه ثابت کرده تاثیرپذیری مددجویان از هَمسِنان، همسانان و همالان بیشتر است پس لازم است تا در اثر بخشی برنامه‌های فرهنگی و تربیتی از حضور مددجویان بهره ببریم.

ابراهیمیان افزود: استان البرز را رنگین کمان قومیت‌ها می‌دانند و این تنوع و گوناگونی فرهنگ این استان را با چالش‌هایی مواجه کرده اما با برنامه ریزی‌های صورت گرفته این تهدید در آینده تبدیل به فرصتی در حوزه فرهنگی خواهد شد و جشنواره هایی از قبیل موسیقی نواحی، آیین‌های بومی و محلی و... در ندامتگاه‌های استان برگزار خواهد شد.

اتاق فکر فرهنگی ندامتگاه کرج برگزار شد

حسن عباسی معاون سلامت ندامتگاه کرج نیز ضمن تقدیر از فعالیت و همکاری همیاران اندرزگاه‌ها، نقش آنان را در برنامه‌های برگزار شده مانند المپیاد ورزشی بسیار ارزشمند برشمرد و خواستار تداوم این همکاری در اجرای برنامه‌های فاخر فرهنگی در آینده شد.

در ادامه جلسه همیاران به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداخته و در پایان توسط علایی رئیس اداره فرهنگی ندامتگاه کرج با اهدا جوایزی مورد تقدیر و تشویق قرار گرفتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha