فعالیت‌های قرآنی مبنا و اساس برنامه‌های اصلاحی و تربیتی زندانیان است

مدیرکل زندان‌های فارس در بازدید سرزده خود از زندان شهرستان فسا، در این موسسه کیفری حضور یافت و از بخش‌های مختلف آن بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان فارس، در این بازی که با همراهی رئیس اداره فنی و مهندسی دارالکل زندان‌های استان انجام پذیرفت، اسحاق ابراهیمی از اندرزگاه ها و اماکن خدماتی، اداری، اشتغال و تربیتی بازدید کرد نمود و با توضیحات زراعتی مدیر زندان در جریان اقدامات جاری در این موسسه کیفری قرار گرفت.

مدیر کل زندان‌های فارس همچنین را حضور در اندرزگاه‌ها و خوابگاه زندانیان با آنان به صورت چهره به چهره دیدار نمود، و اجرای برنامه‌های اصلاح تربیتی به آنان را مورد بررسی قرار داد.

وی گفت: در حوزه اشاعه فرهنگ قرآنی هر چه تلاش کنیم در واقع کمک به بهبود شرایط و مهیا نمودن زمینه اصلاح و تربیت زندانیان است که امیدواریم با عنایت خداوند متعال و همت کارکنان و همکاری خوب مراجع قضائی روز به روز شاهد نتایج مطلوب تری در این مجموعه باشیم.

فعالیت‌های قرآنی مبنا و اساس برنامه‌های اصلاحی و تربیتی زندانیان است


ابراهیمی اظهار داشت:شاهد اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف خصوصا فعالیتهای فرهنگی و قرآنی در این مجموعه هستیم که در این خصوص از همکارانم که به صورت شبانه روزی مشغول انجام برنامه‌های اصلاحی تربیتی برای زندانیان هستند تشکر می‌کنم.
مدیر کل زندانهای فارس در ادامه این بازدید ۴ ساعته، از پروژه های عمرانی در حال ساخت بازدید کرد و تأکید کرد: در تکمیل پروژه ها تمامی اصول فنی و مهندسی و پیوست امنیتی هر موضوع بدرستی رعایت گردد.

وی همچنین در بازدید در اقدامات حرفه آموزی و اشتغال مولد زندانیان، فعالیت‌های انجام شده را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و بر ضرورت توسعه آن تاکید نمود.
گفتنی است در خاتمه این بازدید جلال زراعتی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این مؤسسه کیفری در حوزه های امور زندانیان،کارکنان و سربازان وظیفه ارائه داد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha