بازدید رئیس‌کل دادگستری استان لرستان از زندان مرکزی خرم‌آباد

رئیس کل دادگستری استان لرستان به همراه دادستان مرکز استان و جمعی از قضات دادگستری، از بخش های مختلف زندان مرکزی خرم آباد بازدید کرد که در جریان این بازدید، به همه واجدین شرایط ده روز مرخصی اعطا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان لرستان، حجت الاسلام شهواری رئیس کل دادگستری استان لرستان به همراه معاونین، دادستان مرکز استان، جمعی از قضات دادگستری استان و همچنین مدیر کل و کارکنان زندان های استان لرستان، از بخش های مختلف زندان مرکزی خرم آباد دیدن کرد.

رئیس کل دادگستری استان، در بدو ورود به زندان مرکزی خرم آباد، پس از استقبال کارکنان زندان، با حضور در بند نسوان زندان مرکزی خرم آباد، مشکلات قضایی مددجویان این بند را مورد بررسی قرار داد.

وی همچنین از کارگاه اشتغال بند نسوان بازدید به عمل آورد و ایجاد اشتغال برای مدجویان را امری ضروری قلمداد کرد.

بازدید رئیس کل دادگستری استان لرستان از زندان مرکزی خرم آباد

بازدید رئیس کل دادگستری استان لرستان از زندان مرکزی خرم آباد

در ادامه، رئیس شورای قضایی استان وارد بندهای زندان مرکزی خرم آباد شد و با زندانیان از نزدیک دیدار کرد و به بررسی مشکلات آنان پرداخت.

بازدید رئیس کل دادگستری استان لرستان از زندان مرکزی خرم آباد

حجت الاسلام شهواری سپس با همراهی دادستان مرکز استان و معاونین و قضات دادگستری مشکلات قضایی پرونده زندانیان را استماع و در این رابطه دستوراتی را صادر کرد.

بازدید رئیس کل دادگستری استان لرستان از زندان مرکزی خرم آباد

رئیس کل دادگستری استان لرستان سپس با حضور در کانون اصلاح و تربیت لرستان، با مددجویان کانون دیدار کرد. وی در این دیدار، در سخنانی اهتمام به مسائل دینی و فرهنگی را مورد تأکید قرار داد و از مددجویان خواست با مشارکت در برنامه های فرهنگی و ورزشی با مسیر درست زندگی آشنا شوند و زمینه های اصلاح خویش را فراهم سازند.

گفتنی است در جریان بازدید رئیس کل دادگستری استان لرستان از زندان مرکزی خرم آباد، به همه واجدین شرایط، ده روز مرخصی اعطا گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha