اسحاق ابراهیمی: غنی سازی اوقات فراغت زندانیان از  اولویت‌هاست

مدیر کل زندان‌های فارس به منظور بررسی روند اجرای برنامه‌های اولویت‌دار سازمانی در زندان‌های تابعه به صورت سرزده در زندان نورآباد حضور یافت و از بخش‌های مختلف این موسسه کیفری بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان فارس، در این بازدید که روسای ادارات بازرسی، خدمات اجتماعی و فنی مهندسی اداره کل نیز اسحاق ابراهیمی را همراهی می نمودند، وی ابتدا با حضور در اندرزگاه‌ها و در محل خوابگاه زندانیان به صورت چهره به چهره با تمامی آنان دیدار و گفتگو نمود و روند نگهداری و ارائه خدمات تامینی و تربیتی به آنان و همچنین اجرای برنامه‌های روزانه در این زندان را مورد بررسی قرار داد.

مدیر کل زندان‌های فارس در ادامه از محل احداث سایت اداری و گسترش مجموعه اشتغال و حرفه آموزی زندان نیر بازدید و بمنظور اجرای سریع این پروژه تمهیدات لازم را اتخاذ و به گندمکار رییس زندان ابلاغ نمود.

اسحاق ابراهیمی همچنین در محل دفتر مدیریت زندان، با قاضی محمودی رییس دادگستری شهرستان رستم و همراهانش که بمنظور بازدید از زندان ودیدار با زندانیان حوزه قضایی مربوطه در ندامتگاه حضور داشت، دیدار و از تعامل مثبت و سازنده مجموعه قضایی شهرستان های ممسنی و رستم با زندان واقدامات صورت گرفته برای بررسی وضعیت قضایی زندانیان و رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های پرونده آنان، از این مرجع قضایی و هیئت همراه تقدیر نمود.

اسحاق ابراهیمی:

این مقام ارشد زندان‌های فارس در ادامه فعالیت‌های انجمن زندانیان شهرستان را در جهت جلب کمک و حمایت خیرین وجذب کمکهای آنان جهت ارائه خدمات رفاهی بهتر به خانواده‌های زندانیان از مبادی انجمن حمایت زندانیان و رفع مشکلات خانواده تحت پوشش را از فعالیت‌های خوب این شهرستان توصیف کرد و بر ضرورت توسعه و تقویت آن تاکید نمود.

مدیر کل زندان‌های فارس همچنین با اشاره به بازدید خود و همراهان از بخش‌های مختلف زندان، غنی سازی اوقات فراغت زندانیان از طریق اشتغال مولد و توسعه آموزش و مهارت‌های اساسی زندگی به آنان را در تحقق اساسی و کیفی برنامه‌های اصلاحی و تربیتی مؤثر توصیف و مورد تاکید قرار داد.

گفتنی است در آغاز این نشست، محمد گندمکار رییس زندان و مسعوداحمدی مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان نورآباد گزارشی از حوزه‌های تحت مدیریت خود در راستای اجرای اولویت‌های سازمانی و برنامه ابلاغی مدیر کل زندان‌های استان ارائه نمودند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha