برگزاری مراسم هفته پدافند غیر عامل در زندان شهرستان لنجان

به مناسبت هفته نکوداشت  پدافند غیر عامل ، مراسمی  با حضور مسئول آموزش بسیج ادارات شهید رجایی لنجان ، در زندان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان ، به منظور پاسداشت هفته پدافند غیر عامل و شهادت نوجوان بسیجی شهید حسین فهمیده ، مراسمی با حضور کارکنان و پرسنل وظیفه ، در نمازخانه اداری زندان شهرستان لنجان برگزار شد.
در این نشست ، سرهنگ دهقان ، از یادگاران دفاع مقدس و مسئول آموزش بسیج ادارات این شهرستان ، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس و کشتار زنان و کودکان بی دفاع مظلوم فلسطینی ، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در تاکید بر فراگیری علم پدافند غیر عامل ، اظهار داشت: امروز با توجه به پیشرقت صنایع نرم افزاری ، نبرد سخت افزاری و استفاده از ابزار الات جنگی ، درمرتبه دوم قرار دارد و کشورهای منفعت طلب سعی می‌کنند تا از این طرق به اهداف شوم خود دست یابند .
وی بسیج دانش آموزی را از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس ، دانست و نوجوان شهید حسین فهمیده را الگویی برای تمام نسل‌ها خواند که می باید با حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی ، فرهنگ ایثارو شهادت را به نسل‌های بعدی انتقال دهیم.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha