مسابقات قرآنی کارکنان و سربازان زندان‌های استان اردبیل برگزار شد

مسابقات علوم قرآنی ویژه کارکنان و سربازان زندان‌های استان اردبیل با شرکت ۳۹ نفر در ۶ رشته، به میزبانی زندان شهرستان خلخال برگزار و نفرات برتر هر رشته معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان اردبیل، به جهت اشاعه فرهنگ قرآنی و انس بیشتر مخاطبین با این معجزه آسمانی، مسابقات علوم قرآنی ویژه کارکنان و سربازان در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ، اذان، تفسیر و مفاهیم نهج‌البلاغه در محل امامزاده سید دانیال شهرستان خلخال برگزار شد.

در آیین افتتاحیه این مسابقات، جابر عبدی، معاون سلامت اداره کل زندان‌های استان اردبیل، ضمن قدردانی از اداره تبلیغات اسلامی سپاه پاسداران و اداره اوقاف شهرستان خلخال به جهت همکاری در برگزاری این دوره از مسابقات گفت: به منظور گسترش فرهنگ قرآنی و آشنایی بیشتر گروه‌های هدف با آموزه‌های دینی در زندان‌ها، برنامه‌ها و کلاس‌های متعددی در تمامی رشته‌های علوم قرآنی به صورت مستمر در دارالقران مراکز تامینی اجرا می‌شود.

مسابقات قرآنی کارکنان و سربازان زندان‌های استان اردبیل برگزار شد

وی همچنین از ارائه ارفاقات وتسهیلات قانونی از سوی مقامات قضایی برای زندانیان شرکت‌کننده و حائز رتبه در مسابقات فرهنگی و قرآنی خبر داد.

حجت‌الاسلام مولاپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی خلخال نیز با اشاره به اینکه قرآن، کتاب زندگی و برنامه حیات‌بخش بشریت است اذعان داشت: وظیفه ما در جامعه اسلامی این است که با شناساندن جنبه‌های معنوی و با استفاده از الگوهای اخلاقی و انسانی قرآن کریم در جذب مخاطب بویژه نسل جوان اهتمام جدی داشته باشیم.

مسابقات قرآنی کارکنان و سربازان زندان‌های استان اردبیل برگزار شد

در پایان این دوره از مسابقات با نظر داوران معرفی شده از تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف شهرستان خلخال، نفرات اول تا سوم هر رشته مشخص و از آنان تجلیل شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha