تقدیر از بازرسان زندان‌های زنجان

به مناسبت فرارسیدن روز بازرس، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی طی جلسه‌ای از کارکنان حوزه ارزیابی عملکرد،بازرسی و پاسخگویی به شکایات زندان‌های زنجان تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین بنیادی ضمن تبریک روز بازرس به کارکنان شاغل در حوزه ارزیابی عملکرد،بازرسی و پاسخگویی به شکایات زندان‌های زنجان گفت: نظارت از شیوه‌های بسیار مهم در اداره امور است،و اگر کارکنان بدانند که عملکرد آنها مورد ارزیابی و در نهایت بازخواست قرار خواهد گرفت در انجام وظایف و مسئولیت‌ها از خود دقت بیشتری نشان داده و کمتر دچار خطا خواهند شد.

بنیادی اظهار کرد: در یک بازرسی و نظارت قابل قبول،نقاط مثبت و منفی با هم مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و برای نقاط منفی راه حل‌های عملی و قابل اجرا ارائه می‌شود که این موضوع بهبود فرایندها و افزایش بهره‌وری را در دستگاه به دنبال خواهد داشت.

مدیر کل زندان‌های زنجان خاطرنشان کرد: بازرسان دستگاه به عنوان چشم‌های نظام اسلامی از مسئولیت خطیری برخوردار بوده و می‌بایست ضرورت وجود نظارت در یک سیستم را به معنای بی‌اعتمادی به کارکنان قلمداد ننماییم.

در پایان جلسه حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان با اهدای لوح تبریک از تلاش‌های صادقانه کارکنان واحد ارزیابی عملکرد،بازرسی و پاسخگویی به شکایات زندان های زنجان تجلیل نمود.

تقدیر از بازرسان زندان‌های زنجان

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha