بازدید رئیس کمیته هماهنگ‌کننده صندوق جهانی مبارزه با بیماری‌های واگیردار از زندان‌های مازندران

رئیس کمیته هماهنگ کننده صندوق جهانی ( ccm ) مبارزه با بیماری های واگیردار با هدف بررسی و اثر مشارکت برنامه های بهداشتی و درمانی از زندان های مازندران بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مازندران،فرداد درودی رئیس کمیته هماهنگ کننده صندوق جهانی مبارزه با بیماری های واگیردار(HIV) و سلیمانی مدیرکل بهداشت و درمان سازمان زندان های کشور و هیأت همراه با هدف بررسی و اثر مشارکت برنامه های بهداشتی و درمانی و پیشگیری از بیماریهای واگیردار از ندامتگاه محکومین مواد مخدر استان مازندران بازدید کردند.

دکتر درودی رئیس کمیته هماهنگ کننده صندوق جهانی مبارزه با بیماریهای واگیردار در نشست مشترک اعضای کمیته هماهنگ کننده و رابطین وزارت بهداشت و درمان و وزارت دادگستری کشور هدف از این بازدید را مشاهده پیشرفت فعالیت‌ها عنوان کرد و گفت: عملکرد کمیته باید به صورت ادواری به صندوق جهانی گزارش داده شود. و کارشناسان اعزامی با هدف راستی آزمایی اقدامات

وی همچنین ادامه داد:با توجه به اینکه مددجویان بعد از آزادی ممکن است بیماری را به دیگر افراد خانواده یا جامعه انتقال دهند لازم است به طور کامل در زندان پایش، آدرس‌یابی و پس از آزادی نیز امورات وی پیگیری شود.

درودی شناخت مشکلات، تهیه و تأمین تجهیزات و متعاقب آن جذب نیروی انسانی متخصص را از اهداف صندوق جهانی مبارزه با بیماری های واگیردار(HIV) برشمرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با بررسی دقیق در پیشبرد اهداف صندوق جهانی گام‌های موثری را برداریم.

همچنین کارشناسان کمیته هماهنگ کننده صندوق جهانی مبارزه با بیماری های واگیردار(HIV) در این بازدید مجموعه اقدامات صورت گرفته را راستی آزمایی کردند.

سلیمانی مدیرکل بهداشت ودرمان سازمان زندان های کشور ، اسحاقی مدیر اجرایی صندوق جهانی مبارزه با بیماری های واگیردار (HIV)، گازرانی کارشناس درمانی و معصومی کارشناس سلامت بهداشت و درمان سازمان زندانهای کشور از زندان ساری و پروژه های در دست اقدام بازدید کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha