اجرای صبحگاه مشترک در بازداشتگاه خرم‌آباد

مراسم صبحگاه مشترک با حضور مدیرکل و جمعی از پرسنل کادر و وظیفه زندان‌های خرم آباد در بازداشتگاه شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان لرستان، عبدالمجید کشوری مدیر کل زندان‌های استان لرستان در مراسم صبحگاه مشترک ضمن محکوم کردن حملات رژیم جنایتکار، کودک کش و غاصب صهیونیستی، اقدام بی شرمانه این رژیم در بمباران بیمارستان‌ها و مناطق مسکونی و کشتار بی رحمانه مردم مظلوم و اطفال و غیر نظامیان را نشانه استیصال و درماندگی اسرائیل دانست.

اجرای صبحگاه مشترک در زندان مرکزی خرم آباد

وی افزود: همانطور که رهبر عظیم الشأن انقلاب فرمودند، با این جنایات، شکست مفتضحانه آنان در مقابل نیروهای حماس جبران نخواهد شد و بزودی شاهد آزادی قدس شریف و پیروزی فلسطین خواهیم بود.

کشوری در ادامه گفت: آرامش و امنیت این مرز و بوم حاصل تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح تحت تدابیر فرماندهی معظم کل قوا است.

مدیر کل زندان‌های استان لرستان تصریح کرد: بخشی از این امنیت امروز بر عهده سازمان زندان‌هاست که به واسطه نگهداری زندانیان، این وظیفه خطیر را بر دوش دارند و پرسنل کادر و وظیفه یگان‌های حفاظت زندان‌های استان در انجام این امر موفق بوده‌اند.

اجرای صبحگاه مشترک در زندان مرکزی خرم آباد

وی همچنین اظهار داشت: برابر دستورات ریاست محترم قوه قضائیه و نیز اولویت‌های ابلاغی از سازمان زندان‌ها، اجرای هدفمند قانون و مقررات بر مبنای اصول زندانبانی علمی و دانایی محوری در دستور کار ما قرار دارد.

در ادامه این مراسم از طاهر بیرانوند فرمانده یگان حفاظت بازداشتگاه و یکی از سربازان وظیفه با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha