استقرار میز خدمت قضایی برای زندانیان در زندان دهدشت

مسؤلین قضایی و قضات شعبات مختلف دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه با هدف تحقق اهداف توسعه قضایی با زندانیان زندان دهدشت دیدار و پاسخگوی مطالبات و درخواستهای آنها شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه ‌وبویراحمد، کاراندیش سرپرست زندان دهدشت با بیان این خبر گفت: در راستای برنامه ها و اقدامات قضایی و حقوق شهروندی، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان کهگیلویه به همراه تعدادی از قضات شعبات دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان با حضور در زندان با زندانیان حوزه های قضایی خود دیدار و مطالبات قضایی آنان را مورد بررسی قرار دادند.

استقرار میز خدمت قضایی در زندان دهدشت

حجت الاسلام سیدی رئیس دادگستری شهرستان کهگیلویه در جریان این دیداربا اشاره به سیاست‌های قوه قضاییه برای بهره مندی حداکثری زندانیان از ارفاقات قانونی گفت: تمام تلاش مجموعه قضایی شهرستان معاضدت و مساعدت به زندانیانی است که در زندان از کردار خود پشیمان شده و خود را فردی مثبت برای بازگشت به جامعه میدانند، لذا از اعطاء تأسیسات قانونی به اینگونه زندانیان و زندانیانی که نافی امنیت جامعه نباشند در دستور کار قرار دارد.

شایان ذکر آنکه در این دیدار زندانیان در فضایی آرام مشکلات، درخواستها و مطالبات حقوقی خود را مطرح که قضات و مسؤلین قضایی شهرستان نیز دستورات لازم را جهت مساعدت به رفع موارد معنونه صادر نمودند.

انتهای خبر/

استقرار میز خدمت قضایی در زندان دهدشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha