جلسه شورای اداری زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

جلسه شورای اداری زندان های کهگیلویه وبویراحمد با حضور مدیر کل زندانها ،معاونین،روسا و کارشناسان ستادی اداره کل رؤسای زندان های تابعه در سالن اجتماعات اداره کل زندان ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه ‌وبویراحمد، منصور بیژنی مدیر کل زندان ها با بیان نکاتی در خصوص وظایف واحدهای مختلف و امور محوله و نگاه دلسوزانه به برنامه های امر زندانبانی افزود: سازمان زندان ها طی این چند سال به بلوغ فکری و عملی و ثبات کاری رسیده است لذا انتظار افزونتر از کارکنان و کارشناسان امر داریم تا بر اساس محوردانایی در انجام وظایف محوله دقت نظر بیشتری داشته باشند.

جلسه شورای اداری زندان های کهگیلویه وبویراحمد

مدیر کل زندان های استان عنوان کرد: همه ی ما در مسؤلیتی که داریم باید ضمن اشرافیت بر کار پاسخگو و برنامه ریز در جهت ارتقاء کیفیت کار مطلوبتر برای زندانیان و خانواده های آنان باشیم.

وی با بیان اینکه زندان ها در قسمتهای مختلف مشغول به کار و پاسخگو به اهداف سازمانی می باشد، تصریح کرد: واحدهای اشتغال، حرفه آموزی، بهداشت و درمان، فرهنگی ، یگان و واحدهای نظارتی و... با برنامه ریزی اصولی و مدون بر اساس سیاستها ابلاغی و اولویتهای سازمانی در مسیر رشد و تعالی حرکت کنند.

انتهای خبر/

جلسه شورای اداری زندان های کهگیلویه وبویراحمد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha