دیدار مدیرعامل انجمن حمایت مرکز با خانواده زندانیان

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز ضمن تاکید بر ضرورت رسیدگی به وضعیت خانواده زندانیان گفت: بازدید از خانواده زندانیان به منظور کمک به رفع مشکلات و معیشت این خانواده‌ها، هدفمند انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان تهران، مظفر الوندی مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان مرکز در برنامه بازدیدهای هفتگی، از وضعیت زندگی یک خانواده زندانی در جنوب تهران بازدید و مشکلات مختلف خانواده مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

الوندی حمایت از خانواده‌های زندانیان‌ را ضروری دانست و گفت: خانواده مددجویان از آسیب‌پذیرترین اقشار جامعه هستند که نبود سرپرست خانواده مشکلات فراوانی در معیشت این خانواده‌ها ایجاد می‌کند.

وی افزود: حمایت از خانواده‌های زندانیان اصلی‌ترین وظیفه انجمن حمایت زندانیان است که در این راستا با تمام توان در جهت، جذب و افزایش مشارکت خیرین و تامین نیازهای خانواده‌های زندانیان در همه زمینه های اقتصادی، اجتماعی، آموزشی، درمانی، مشاوره های قضایی و روانشناسی اقدام می‌کند.

در این بازدید مدیرعامل انجمن در تماس تلفنی با یکی از خیرین قول مساعدت برای تامین معیشت این خانواده بصورت ماهانه به مبلغ دو میلیون تومان را گرفت.

الوندی افزود : اعطای وام ودیعه مسکن، تامین لوازم ضروری زندگی نظیر تلویزیون، یخچال، فرش و ... از خدمات انجمن به این خانواده ها است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha