افتتاح ساختمان جدید مرکز مراقبت الکترونیکی زندانیان استان همدان

در راستای اجرای اولویت پنجم سازمان مبنی بر استفاده از تاسیسات نوین در کاهش جمعیت کیفری، ساختمان جدید مرکز مراقبت الکترونیکی زندانیان همدان در فضایی به مساحت ۳۰۰ متر مربع به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان همدان، مراسم افتتاحیه ساختمان جدید مرکز مراقبت الکترونیک(زندان سما) با حضور رئیس کل دادگستری همدان، سرپرست زندان‌های استان و همچنین جمعی از کارکنان مجموعه قضایی استان برگزار شد.

بروجنی سرپرست زندان‌های استان همدان در حاشیه این مراسم گفت: این جابجایی با دو هدف انجام گرفت که هدف اول توجه و تاکید بر توسعه و گسترش فرهنگ استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان بوده و هدف دوم بهسازی فضای اداری و زیباسازی محل کار کارکنان این مرکز می باشد.

افتتاح ساختمان جدید مرکز مراقبت الکترونیکی زندانیان استان همدان

بروجنی افزود: ساختمان جدید مرکز مراقبت الکترونیکی زندانیان(پابند الکترونیک) فضایی به مساحت ۳۰۰ متر مربع دارد که نسبت به ساختمان سابق بیش از ۱۰۰ درصد افزایش فضای فیزیکی دارد.افتتاح ساختمان جدید مرکز مراقبت الکترونیکی زندانیان استان همدان

لازم به ذکر است در مراسم افتتاحیه این ساختمان دو زندانی تحت پابند حکم آزادی خود را از دست رئیس کل دادگستری دریافت کردند و ۵ زندانی نیز از بدو محکومیت با اجرای حکم پابند راهی خانه شدند تا دوران حبس خود را در کنار سایر اعضای خانواده سپری کنند.

افتتاح ساختمان جدید مرکز مراقبت الکترونیکی زندانیان استان همدان

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha