کمیته ارتقاء سلامت روان زندانیان اردوگاه کاردرمانی قزوین تشکیل شد

رئیس اردوگاه کاردرمانی قزوین از تشکیل کمیته ارتقای سلامت روان زندانیان این مرکز خبر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های قزوین:نریمان محمدیاری با اعلام این خبر اظهارداشت: هدف از تشکیل کمیته ارتقاء سلامت روان زندانیان حفظ سلامت روحی ، روانی و جسمانی زندانیان و توانمند سازی آنها برای بازگشت سالم به جامعه است.

وی افزود: آنچه در زندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است،تغییر و اصلاح رفتار زندانیان و ارتقاء سلامت روان آنها بوده و برای تحقق این هدف از همه ظرفیت‌های موجود به نحو مطلوب بهره‌گیری خواهد شد.

محمدیاری خاطرنشان کرد : در ارتقاء سلامت روان زندانیان، اصل بر حفظ کرامت انسان ها ، تقدم استفاده از روش های سهل گیرانه به جای سختگیرانه و روش های رفتاری درست بجای روش های گفتاری می باشد .

وی درپایان اذعان داشت:با تشکیل کمیته ارتقاء سلامت روان در اردوگاه کاردرمانی آراسنج، طرح های روان درمانی با ارائه آموزش های علمی، بویژه درمان سوء مصرف با استفاده از اساتید و روانشناسان مجرب صورت خواهد گرفت.

در این جلسه که با حضور فرماندار و تنی چند از مسولین ادارات شهرستان بوئین زهرا تشکیل شد؛ اعزام تیم پزشکی بصورت رایگان جهت خدمات رسانی به زندانیان،ارائه آموزش و مشاوره های رایگان به زندانیان و خانواده های آنها ،درمان رایگان خانواده های زندانیان و آسفالت بخشی از محوطه اردوگاه و تامین تعدادی بسته معیشتی مصوب شد .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha