بازدید سرزده رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی از کانون اصلاح و تربیت استان

حجت الاسلام و المسلمین خلیلی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی به صورت سرزده از کانون اصلاح و تربیت استان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین خلیلی رئیس کل دادگستری با همراهی معاون قضایی دادگستری استان و معاون قضایی ستاد اداره کل ،با هدف سنجش شاخص ها قضایی و اجرای دستورالعمل های ابلاغی متناسب با نوجوانان از کانون اصلاح و تربیت بازدید کرد.

بازدید سرزده رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از کانون اصلاح و تربیت استان

در ابتدای این بازدید، سید آبادی مدیر کانون اصلاح و تربیت به تشریح وضعیت قضایی مددجویان و اقدامات فرهنگی و آموزشی انجام شده در این ندامتگاه پرداخت.

بازدید سرزده رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از کانون اصلاح و تربیت استان

حجت الاسلام خلیلی در ادامه ضمن حضور در محل اسکان مددجویان با تعدادی از نوجوانان کانون اصلاح تربیت بدون واسطه به گفتگو پرداخت و در راستای تسریع در روند رسیدگی به پرونده قضائی مددجویان این ندامتگاه دستورات لازم را صادر کرد.

بازدید سرزده رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از کانون اصلاح و تربیت استان

رئیس کل دادگستری استان از کتابخانه این ندامتگاه نیز دیدن کرد و ضمن تاکید بر توسعه اقدامات و فعالیت های فرهنگی و تربیتی متناسب با نوجوانان، دوران تحمل حبس را بهترین زمان برای تفکر بر اعمال و رفتار های ناپسند نوجوانان دانست و گفت: بهره گیری از برنامه های فرهنگی و مذهبی می‌تواند،سبک زندگی را تغییر و مسیر زندگی انسان را در آینده به سوی سعادت و سربلندی ببرد.

در حاشیه این بازدید، پرونده قضائی ۳ نفر از مددجویان این مرکز توسط رییس کل دادگستری مورد رسیدگی قرار گرفت و دستورات قضایی لازم صادر گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha