نشست تعاملی کارکنان اجرای احکام کیفری دادسرا و زندان مرکزی یاسوج

نشست تعاملی در جهت رفع مشکلات وهماهنگی بیشتر جهت ساماندهی جامع تر امور زندانیان با حضور کارکنان شعبات مختلف اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج و کارشناسان قضایی و اجرای احکام زندان مرکزی یاسوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه ‌وبویراحمد، جلسه همکاری در خصوص مشکلات اجرای احکام با حضور معاون دادستان مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد و با شرکت دادیاران شعبات دادسرای عمومی و انقلاب ، دادیار ناظر زندان و کارشناسان اجرای احکام دادسرا و زندان مرکزی برگزار و بر لزوم رفع مشکلات موجود تأکید شد.

جعفری معاون اجرای احکام دادستان مرکز استان در این جلسه گفت: زندان و دادسرا یک مجموعه جدا ناپذیر در جهت اجرای احکام صادره از سوی قضات بوده که با سعه صدر و دقت در انجام کار می توانند امور و وظایف محوله را به نحو مطلوب و شایسته به ثمر برسانند.

نشست تعاملی کارکنان اجرای احکام کیفری دادسرا و زندان مرکزی یاسوج

وی اظهار داشت: تعامل و همکاری افزونتر اجرای احکام زندان و دادسرای عمومی و انقلاب می تواند اهداف متعالی و پیش بینی شده سازمان های متبوع را به مقصد نهایی رهنمون وباعث تسریع در حل مشکلات زندانیان وتعیین تکلیف به موقع درخواستها ومشکلات قضایی انها گردد.

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر مصوباتی در جهت پیشبرد وظایف محوله در راستای رفع مشکلات و معضلات موجود وتسهیل امور به تصویب اعضاء رسید.

انتهای خبر/

نشست تعاملی کارکنان اجرای احکام کیفری دادسرا و زندان مرکزی یاسوج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha