رویکرد علمی از اولویت‌های کانون ارزیابی سازمان زندان‌ها است

دکتر صالحی‌عمران تأکید داشت: ارزیابی و آموزش تکمیلی در کانون ارزیابی سبب می‌شود که اهداف سازمانی مبنی بر شناسایی نیروهای توانمند رشد داشته و انگیزش و پیشرفت به عنوان محور بهره‌وری افزایش پیدا کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، در راستای تصویب‌نامه شورای عالی اداری مبنی بر ارزیابی مدیران حرفه‌ای براساس شایستگی‌های مصوب، با پیگیری دفتر آموزش و پژوهش سازمان زندان‌ها مجوز کانون ارزیابی برای دوره‌ای 2 ساله تا پایان شهریورماه سال 1404 از جانب سازمان اداری و استخدامی کشور تمدید شد.

دکتر صالحی عمران، مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش سازمان در این خصوص گفت: تأکید بر حفظ رویکرد علمی و دانشی در سازمان زندان‌ها با تمرکز و توجه به اولویت‌ها و راهبردهای سازمانی از اهداف بلند کانون ارزیابی است.

وی در این راستا تأکید کرد: با در نظر گرفتن تفاوت ماهوی فعالیت مدیران در زندان‌ها با سایر سازمان‌ها، تلاش شده است در ارزیابی مدیران به شایستگی‌های اختصاصی مورد نیاز توجه مضاعف شود.

مدیر کانون ارزیابی و توسعه شایستگی‌های مدیران حرفه‌ای سازمان زندان‌ها افزود: درحال حاضر با تلاش مستمر دفتر آموزش و پژوهش، ارزیابی علمی کارکنان با رویکرد به اولویت‌های ریاست محترم سازمان مبنی بر "اداره امور زندان‌ها بر محور دانایی" برنامه‌ریزی، هدایت و اجرا می‌شود.

وی درخصوص اهداف ارزیابی مدیران بر اساس شایستگی‌های مصوب تصریح کرد: ارزیابی و آموزش تکمیلی در کانون ارزیابی سبب می‌شود که اهداف سازمانی مبنی بر شناسایی نیروهای توانمند رشد داشته و انگیزش و پیشرفت به عنوان محور بهره‌وری افزایش پیدا کند.

صالحی عمران درباره اهداف کانون ارزیابی اظهار داشت: ارزیابی علمی باعث می‌شود تا مدیران سازمانی در سطوح مختلف براساس دانایی و تجربه انتخاب شوند که خود می‌تواند نگرش اصلاح و تربیت زندانیان را ترمیم دهد.

لازم به ذکر است، ارزیابی و توسعه شایستگی‌های مدیران حرفه‌ای در سطح پایه برای رؤسای ادارات ستادی و ادارات کل استان‌ها و رؤسای زندان و معاونین آنان انجام می‌شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha