توسعه و بهبود اشتغال و حرفه‌آموزی در زندان‌ها محور کار ما قرار دارد

مدیرکل زندان های استان مرکزی در بازدید از کارگاه های اشتغال و حرفه آموزی مراکز تأمینی  و تربیتی استان بر ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود در راستای تحقق هدف های حوزه اشتغال و حرفه آموزی تاکید کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زنداهای استان مرکزی ، علی اسلام خواه در حاشیه این بازدید که به همراه مدیر کل فنی و حرفه ای استان مرکزی صورت گرفت با اشاره به ضرورت توسعه آموزش های فنی و حرفه ای و غنی سازی برنامه های آموزشی زندانیان مطلب فوق اظهار داشت ؛ حرفه آموزی و فراهم کردن زمینه اشتغال زندانیان یکی برنامه های اصلی و موثر بر کاهش آسیب های اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم و بزهکاری در جامعه است.

علی اسلام خواه یادآور شد؛ برای توانمند سازی زندانیان و آموزش مهارت های شغلی به آنان نیازمندهمکاری سازمان های مرتبط و نهادهای اجتماعی هستیم ودر این رابطه مطابق با مفاد سند تحول قضایی فعالیت های مهمی در حال پیگیری است.

مدیرکل زندان های استان مرکزی در پایان از زحمات و تعاملات مدیرکل و مسئولان سازمان فنی و حرفه ای به خاطر کمک به رونق اشتغال و حرفه آموزی زندانیان استان قدر دانی کرد.

در ادامه رستمی مدیر کل فنی و حرفه ای استان ضمن اعلام رضایت از وضعیت اشتغال و حرفه آموزی در زندانها آمادگی خود را برای همکاری های هر چه بیش تر با اداره زندانها اعلام و بیان کرد؛ مقید به اجرای کلیه تفاهم نامه های منعقده هستیم و قطعاً آموزشهای فنی و حرفه ای بیش از پیش در زندان ها اجرا خواهد شد.

انتهای خبر /

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha