تجلیل از روانشناسان و روانپزشکان به مناسبت هفته سلامت روان در زندان شهرستان قائمشهر

مراسم گرامیداشت هفته سلامت روان با هدف تجلیل از زحمات روانشناسان و روانپزشکان در زندان قائمشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مازندران، الیاس قاسم نژاد رئیس زندان شهرستان قائمشهر، در این مراسم که با حضور روانشناسان و روانپزشکان و مددکاران اجتماعی در زندان قائمشهر برگزار شد، ضمن تبریک به فعالان عرصه سلامت در این حوزه گفت: یکی از ضروریات زندانها حفظ آرامش است و سلامتی جسم و روح لازم و ملزوم یکدیگر هستند، بطوری که گفته می شود عقل سالم در بدن سالم است.
وی افزود: در حوزه بهداشت روان موضوع پیشگیری و آموزش همیشه در اولویت قرار دارد و طی مطالعات انجام گرفته اکثر زندانیان بر اثر مشکلات ناشی از استرس، افسردگی و... دچار مشکلات روانی می شوند.
وی ادامه داد: خوشبختانه جامعه هدف ما در زندانها آشنایی کامل با قرآن و مفاهیم دینی پیدا می کنند و همین امر باعث سلامت روان و سلامت فرد خواهد شد.
قاسم نژاد تاکید کرد: بدون شک به کمک شما فعالان عرصه سلامت روان و با تاکید بر امر پیشگیری و آموزش می توانیم زندانیان را از خطرات احتمالی روانی دور و زندانی آرام داشته باشیم.
در پایان این نشست از طرف رئیس زندان قائمشهر و رئیس بهداری زندان از روانشناسان و روانپزشکان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha