آزادی 14 زندانی جرائم غیرعمد مالی از زندان شاهرود

در جریان بازدید مدیرکل زندانهای استان سمنان از زندان شاهرود 14 زندانی جرائم غیر عمد مالی از زندان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان سمنان، امید کهربایی مدیرکل زندانهای استان سمنان از آزادی 14 زندانی جرائم غیر عمد مالی و مهریه زندان شاهرود خبرداد، و گفت: پس از بازدید از این زندان و برسی پرونده های زندانیان و با همکاری خیرین و شورای حل اختلاف زندان این اتفاق رقم خورده است.

کهربایی با اشاره به بازدید اخیر خود از زندان شاهرود، عنوان کرد: دیدار چهره به چهره با زندانیان و برسی پرونده های این مددجویان باعث شد تا تعدادی از زندانیان مالی در این چند روز آزاد شوند.

مدیرکل زندانهای استان سمنان با بیان اینکه 7 زندانی با پرداخت بدهی و 7 زندانی دیگر با گذشت شاکی آزاد شده اند، تصریح کرد: با کمک ستاد دیه استان سمنان بدهی 7 زندانی به مبلغ بیش از 9 میلیارد ریال پرداخت و این زندانیان آزاد شده اند.

وی با اشاره به گذشت شکات با کمک شوراهای حل اختلاف، خاطر نشان کرد: 7 زندانی دیگر نیز با کمک شورای حال اختلاف زندان شاهرود و با گذشت شکات آزاد شده‌اند.

کهربایی پیگیری مشکلات زندانیان و زمینه سازی برای آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد را اقدامی لازم و ضروری دانست، و تشریح کرد: همه باید تلاش کنند تا زمینه آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد فراهم شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha