بازدید رئیس سازمان زندان‌ها از کانون اصلاح‌وتربیت اردبیل/ 500 بسته معیشتی به خانواده زندانیان نیازمند اهدا شد

رئیس سازمان زندان‌ها در ادامه سفر به استان اردبیل ضمن افتتاح ندامتگاه زنان اردبیل، از کانون اصلاح و تربیت این شهر نیز بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، دکتر غلامعلی محمدی در ادامه برنامه‌های خود در استان اردبیل با افتتاح ندامتگاه زنان اردبیل از کانون اصلاح‌وتربیت این شهر نیز بازدید کرد.

رئیس سازمان زندان‌ها در بازدید از کانون اصلاح و تربیت در جمع مددجویان نیز حضور یافت. وی در گفتگویی صمیمی با آنان بر بازسازگاری‌شان تأکید کرد و گفت: شما هنوز در دوران جوانی به سر می‌برید و قلب شما گرفتار زنگار گناه نشده است پس می‌توانید با همت و انتخاب راه درست به زندگی خوب و صحیح برگردید. مسئولین کانون نیز از هر تلاشی برای شما دریغ نخواهند کرد.

دکتر محمدی همچنین در اقدامی دیگر فضای جدید ندامتگاه زنان را افتتاح کرد. این ندامتگاه با هدف بهبود و توسعه استاندارهای نگهداری زندانیان زن راه اندازی شده است و دارای بخش های مختلفی از جمله محیط‌های کارگاهی و آموزشی، مهدکودک، بهداری، بخش های فرهنگی و... است

در این بازدیدها رئیس‌کل دادگستری و دادستان مرکز استان نیز حضور داشتند.

گفتنی است در حاشیه این مراسم تعداد ۵۰۰ بسته معیشتی هر کدام به ارزش پانزده میلیون ریال بین خانواده‌های زندانیان نیازمند توزیع شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha