اشتغال و حرفه‌آموزی در زندان‌های مازندران سرعت می گیرد

در دومین جلسه شورای اداری زندانهای استان ،سرعت و ارتقای فعالیتها ی اشتغال و حرفه آموزی زندانیان مورد تاکید مدیرکل زندان های مازندران قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های مازندران،دومین جلسه شورای اداری زندان های مازندران با حضور مدیر کل زندانها ،معاونین،روسای ستادی و زندان های تابعه و مدیرعامل ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند به میزبانی اداره زندان آمل برگزار شد.

استادی مدیرکل زندان های مازندران در این نشست به اولویت های ده گانه سازمان زندان های کشور و تاکید بر اشتغال مددجویان گفت: در کنار امنیت ،حرفه آموزی و اشتغال زندانیان در جهت باز پروری مددجویان از اولویت های مهم سازمان بوده و باید زمینه توانمند سازی زندانیان را جهت حضور مجدد آنان در جامعه فراهم کرد.

استادی در بخش دیگر صحبت هایش در خصوص توسعه فعالیت های فرهنگی، بهداشت و درمان، فعالیت های عمرانی، اشتغال و حرفه آموزی و جذب خیرین پرداخت و گفت: سرعت و ارتقای فعالیتهای اشتغال و حرفه آموزی زندانیان، ارتقای سلامت اداری و توسعه منابع در دستور کار برنامه شش ماهه دوم این اداره کل قرار می گیرد.

همچنین در این مراسم، معاونین، روسای ستادی و روسای زندان های استان با اهدا لوح تقدیر و هدایا انتخاب علی استادی را به عنوان مدیر برتر کشوری از سوی رییس سازمان زندان های کشور تبریک گفتند و از برنامه ریزی، سیاست گذاری و تدابیر وی برای برقراری آرامش و ایجاد انگیزه مضاعف در روحیه کارکنان زندان های این استان تقدیر کردند.

در ادامه مدیرکل زندانهای مازندران به نمایندگی از رییس سازمان زندان های کشور با اهدا لوح تقدیر و هدایا از سید سعید رحمتی رییس اداره ارزیابی عملکرد و بازرسی ، ناصر غلامی رییس دفتر اداره فنی عمرانی و حسن آشکاران رییس ندامتگاه محکومین مواد مخدر استان مازندران تقدیر کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha