اهداء 600 بسته لوازم‌التحریر به خانواده زندانیان نیازمند کهگیلویه وبویراحمد

با مشارکت ستاد اجرائی حضرت امام (ه) بسیج سازندگی سپاه فتح استان و خیرین 600 بسته آموزشی و لوازم التحریر به ارزش 30 میلیارد ریال به دانش آموزان خانواده های زندانی نیازمند کهگیلویه وبویراحمد اهداء شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه‌وبویراحمد، منصور بیژنی مدیر کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان با اعلام این مطلب افزود: با پیگیری های انجام شده و با همکاری گروه جهادی شهید لاجوردی زندان های استان و مشارکت بسیج سازندگی سپاه فتح ، ستاد اجرایی حضرت امام (ره) و همراهی خیرین و نیکوکاران 600 بسته لوازم التحریر از طریق انجمن های سه گانه استان ما بین خانواده های نیازمند استان توزیع شد.

وی افزود: از آنجائیکه سرپرست خانواده در زندان بسر می برد خود را موظف و مکلف به حمایت مادی و معنوی از خانواده های زندانی می دانیم لذا با سرکشی های مداوم و بررسی وضعیت خانواده های معسر زندانیان در حد توان نسبت به مرتفع نمودن مشکلاتشان اهتمام جدی خواهیم داشت.

بیژنی در ادامه عنوان داشت: ارزش ریالی این بسته های اهدایی 300 میلیون تومان بوده که ما بین انجمن های دهدشت، گچساران و یاسوج بنا به جمعیت توزیع و به خانواده های نیازمند اهداء گردید.

انتهای خبر/

اهداء 600 بسته لوازم التحریر به خانواده های زندانیان نیازمند کهگیلویه وبویراحمدی

اهداء 600 بسته لوازم التحریر به خانواده های زندانیان نیازمند کهگیلویه وبویراحمدی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha