بازدید مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی از زندان شهرستان تایباد

حسینی مدیرکل زندانهای خراسان رضوی با همراهی معاون اداری و مالی و رئیس اداره ارزیابی عملکرد ستاد اداره کل از زندان شهرستان تایباد بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، حسینی مدیرکل زندان‌های استان با همراهی معاون اداری ومالی و رئیس اداره ارزیابی عملکرد ستاد اداره کل با هدف رصد عملکرد مراکز تأمینی و تربیتی استان در حوزه های اصلاحی و تربیتی برابر با شاخص های ابلاغی از زندان شهرستان تایباد بازدید کرد.

بازدید مدیرکل زندان های خراسان رضوی از زندان شهرستان تایباد

در ابتدای این بازدید و پس از ارائه گزارش و تشریح اقدامات جاری متناسب با دستورالعمل های سازمانی توسط رئیس زندان، مدیرکل زندان های استان با حضور در پوسته داخلی و محل اسکان زندانیان جهت بررسی وضعیت عمومی و میزان رضایت مندی از برنامه غذایی و همچنین نحوه رسیدگی به پرونده قضائی، با تعدادی از زندانیان بدون واسطه به گفتگو پرداخت.

بازدید مدیرکل زندان های خراسان رضوی از زندان شهرستان تایباد

حسینی در ادامه ضمن بازدید از کتابخانه مرکزی زندان، توسعه فعالیت های فرهنگی و تربیتی در حوزه های مختلف آموزشی با هدف ارتقا مهارت های فردی و اجتماعی و تغییر سبک زندگی زندانیان را مورد تاکید قرار داد.

مدیرکل زندان های استان در خاتمه سفر یک روزه به تایباد، ضمن بازدید از پروژه انتقال زندان شهرستان به خارج بافت شهری، از نزدیک در جریان فرآیند ساخت و پیشرفت فیزیکی احداث پروژه قرار گرفت.

بازدید مدیرکل زندان های خراسان رضوی از زندان شهرستان تایباد

حسینی ضمن قدردانی از تعامل سازنده دستگاه های اجرایی شهرستان در احداث این پروژه ، خروج زندان ها از بافت شهری را اجرای قانون و تکلیف سازمانی دانست و ابراز امیدواری کرد با تخصیص و تامین اعتبار مورد نیاز در کوتاهترین زمان این پروژه تکمیل و زندان تایباد به خارج شهر منتقل خواهد شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha