بازدید مدیرکل زندان‌های استان خراسان رضوی از نمایشگاه دستاوردهای یگان ویژه فرآجا

 مدیر کل زندان‌های استان خراسان رضوی به منظور تبریک هفته فرآجا و بازدید از نمایشگاه دستاوردهای یگان ویژه با سردار غزلی فرمانده این یگان انتظامی دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، حسینی مدیر کل زندان‌های استان با همراهی مدیر زندان مرکزی مشهد ضمن حضور در ستاد فرماندهی یگان ویژه از نمایشگاه توانمندی های این یگان که به مناسبت هفته فرآجا برپا شده بود بازدید کرد.

بازدید مدیر کل زندان‌های استان خراسان رضوی از نمایشگاه دستاوردهای یگان ویژه فرآجا

مدیرکل زندان‌های استان در ابتدا با حضور در یادمان شهداء به مقام شامخ شهدای امنیت ادای احترام کرده و سپس از فناوری‌های نوین حوزه امنیت و اقتدار پلیس که در این نمایشگاه عرضه شده بود بازدید کرد. مدیرکل زندان‌های استان خراسان رضوی در دیدار با سردار غزلی فرمانده یگان ویژه استان ضمن تبریک هفته فرآجا از تلاش‌ها و خدمات نیروهای یگان ویژه که با اقتدار ضامن امنیت و آرامش عموم جامعه هستند قدردانی کرد .

بازدید مدیر کل زندان‌های استان خراسان رضوی از نمایشگاه دستاوردهای یگان ویژه فرآجا

حسینی خاطرنشان کرد دستاوردهای یگان ویژه تنها منحصر به این نمایشگاه نبوده بلکه نشانه‌های این اقتدار را می توان در تمام سطوح جامعه ملاحظه کرد . وی در این دیدار ضمن اهداء لوح سپاس به فرمانده یگان ویژه استان، برای کلیه حافظان نظم و امنیت در کشور آرزوی توفیق کرد .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha