فرمانده یگان حفاظت زندان دهدشت معرفی شد

آئین تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت زندان دهدشت با حضور مسؤلین ستادی و کارکنان زندان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه‌وبویراحمد، با حضور سرهنگ صمدی فرمانده یگان حفاظت، رئیس و کارکنان زندان دهدشت در مراسمی از زحمات مناجاتی فرمانده قبلی یگان حفاظت تجلیل و مسعود بادروز به عنوان فرمانده یگان حفاظت جدید زندان دهدشت معرفی شد.

مراد کاراندیش سرپرست زندان دهدشت در این آئین گفت: مهمترین مؤلفه امر زندان موضوع نظم و امنیت بوده که اگر این مقوله به درستی محقق گردد اقدامات دیگر امر زندانبانی به طور مطلوب و شایسته انجام میگیرد.

سرهنگ سیاوش صمدی فرمانده یگان حفاظت زندان های استان نیز در این آئین ضمن تقدیر از زحمات حافظ یکم نادر مناجاتی عنوان داشت: تغییر و تحول در نظام مدیریت و موضوع امنیت همگام شدن با رویکرد و سیاست‌های سازمان زندان‌ها در پیشبرد اهداف امنیتی و در نتیجه برنامه های اصلاحی و تربیتی است.

وی گفت: امید است همکاران یگان حفاظت با همفکری و همگامی با دیگر واحدها و کارکنان در جهت نیل به اهداف سازمانی و پیشبرد اهداف سازمانی گام بردارند.

در پایان با اهداء لوحی از زحمات حافظ یکم نادر مناجاتی تجلیل و حکم انتصاب فرماندهی یگان حفاظت زندان دهدشت نیزبه محافظ مسعود بادروز اعطاء گردید

انتهای خبر/

فرمانده یگان حفاظت زندان دهدشت معرفی شد

فرمانده یگان حفاظت زندان دهدشت معرفی شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha