بازدید مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور از اشتغال مددجویان در زندان مرکزی مشهد

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور به منظور ارزیابی ظرفیت های اشتغال زندانیان از زندان مرکزی مشهد بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، مطهری نژاد با همراهی حسینی مدیر کل زندان‌ ها و مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان استان خراسان رضوی پس از حضور در زندان مرکزی مشهد و دریافت گزارش وضعیت موجود این ندامتگاه در حوزه اشتغال زندانیان ، از مجموعه کارگاه‌های فعال و برنامه‌های مرتبط با اشتغال و کارآفرینی بازدید کرد.

بازدید مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان کشور از زندان مرکزی مشهد بازدید مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان کشور از زندان مرکزی مشهد

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور در این بازدید با اشاره به رسالت این بنیاد برای گسترش و ارتقاء زمینه های اشتغال زندانیان در ندامتگاه های سطح کشور گفت: از کلیه ظرفیت های سازمانی و برون سازمانی برای اشتغال زندانیان استفاده میکنیم.

شایان ذکر است در همین راستا ۴ کارگاه جدید شامل قالی بافی ، تولید مصنوعات چرمی ، کفاشی و تولید لوازم اعلام حریق با ظرفیت اشتغال ۳۰۰ نفر با حضور مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور و مدیرکل زندانهای خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید.

بازدید مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان کشور از زندان مرکزی مشهدبازدید مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان کشور از زندان مرکزی مشهد

بازدید مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان کشور از زندان مرکزی مشهد

در خاتمه این بازدید نشست مشورتی با حضور مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور و هیئت همراه ، مدیر کل زندان‌های استان خراسان رضوی ، مدیر زندان مرکزی مشهد و مدیر عامل بنیاد تعاون خراسان رضوی و کارکنان این مجموعه برگزار شد. مطهرنژاد در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته، مجموعه اقدامات جاری در حوزه اشتغال زندانیان زندان مرکزی مشهد را مطلوب ارزیابی کرد.

بازدید مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان کشور از زندان مرکزی مشهد

حسینی مدیرکل زندانهای خراسان رضوی نیز ضمن قدردانی از تعامل و همکاری مجموعه بنیاد تعاون زندانیان، گفت: اشتغال یکی از مولفه‌های موثر در پیشگیری از وقوع جرم است و هر چقدر در این حوزه ظرفیت سازی شود قطعاً میزان ارتکاب مجدد جرم نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha