حمایت از کارگاه‌های تولیدی زندانیان به منظور افزایش تولید و صادرات به عراق

با حضور مشاور استاندار کرمانشاه در امور کشور عراق، مدیرکل امور فرهنگی و امور اجتماعی استانداری و مدیرکل میراث فرهنگی استان در کارگاه اشتغال زندانیان در بازداشتگاه کرمانشاه ضمن استقبال از تولیدات موفق این مجموعه، حمایت از توسعه و صادرات محصولات، در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کرمانشاه، بازدید امیری مشاور استاندار کرمانشاه در امور کشور عراق، خسروی مدیرکل امور فرهنگی و امور اجتماعی استانداری و فرمانی مدیر کل میراث فرهنگی استان از کارگاه اشتغال زندانیان در بازداشتگاه چشمه سفید کرمانشاه صورت گرفت.

در این بازدید با بررسی و ارزیابی فرآیند تولید ساعت در این کارگاه، از ظرفیت عالی ارتقاء و توسعه این محصول استقبال کردند، همچنین مقرر شد با حمایت از توسعه این کارگاه و صادرات محصولات آن به کشور عراق این امر تحقق یابد.

حمایت از کارگاه‌های تولیدی زندانیان به منظور افزایش تولید و صادرات به عراق

نعیمی رئیس مرکز امور اجتماعی و مراقبت‌ بعد از خروج زندانهای کرمانشاه طی این بازدید اظهار داشت راه اندازی کارگاه های تولیدی با هدف ایجاد بستر مناسب برای کسب وکار جوانان صاحب ایده و خلاق و ایجاد اشتغال برای زندانیان و کمک به خانواده آنان صورت گرفته که ضمن کسب مهارت برای زندانیان از بازگشت مجدد آنان پس از آزادی به زندان ها خواهد شد، ازین رو حمایت از توسعه این کارگاه ها نقش اثرگذاری در جامعه خواهد داشت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha