دیدار مدیرکل زندان‌های لرستان با فرماندهی نیروی انتظامی در هفته فراجا

در چهارمین روز از هفته فراجا عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان های لرستان به همراه سرهنگ سرپرست فرمانده یگان حفاظت زندان های لرستان وجمعی از کارکنان ستاد زندان های لرستان با سردار الهی فرمانده انتظامی استان دیدار صمیمانه داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان لرستان، در چهارمین روز از هفته فرآجا عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان های لرستان به همراه سرهنگ سرپرست فرمانده یگان حفاظت زندان های لرستان وجمعی از کارکنان ستاد زندان های لرستان با سردار الهی فرمانده انتظامی استان دیدار کردند وگفتگوی صمیمانه داشتند.

کشوری ضمن تبریک فرا رسیدن این هفته به سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان وکادر پرتلاش نیروی انتظامی استان، اظهار کرد: نیروی انتظامی پاسدار ارزش های اسلامی وانقلاب و مظهر حاکمیت و امنیت جمهوری اسلامی می باشد و این مسئولیت خطیر به‌گونه‌ای است که داخل کشور و همه مرزها را در بر می‌گیرد.

مدیرکل زندان های لرستان با بیان اینکه در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی ایران طی چهار دهه گذشته نام نیروی انتظامی قرین غیرت، شجاعت و از جان گذشتگی‌ها بوده است، بیان کرد: نیروی مقتدر انتظامی همواره در کنار مردم بوده است و آحاد مردم هم به این نیرو افتخار می‌کنند و به آن اعتماد دارند.

وی افزود: یقینا بخش اعظمی از امنیت مثال زدنی کشور عزیزمان ایران، مرهون مجاهدت‌های مخلصانه کارکنان نیروی انتظامی می باشد که تعداد شهدای گلگون کفن فراجا گواهی روشن بر عزم راسخ نیروهای انتظامی است و اجازه تعدی و ناامنی را به مخلان امنیت این مرز و بوم نداده و نخواهند داد.

کشوری ادامه داد: علی‌رغم توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی‌های مختلف دشمن در دهه های گذشته ، ملت عزیز ایران به همراه فرزندان برومندشان در قوای مسلح دربرابر فتنه های بزرگ در همه بخش‌ها قدرتمندانه ایستادگی کردند.

عضو شورای قضائی در لرستان با اشاره به اینکه علی‌رغم اینکه حوزه ماموریت‌های نیروی انتظامی بسیار وسیع و متنوع است، افزود: نیروی انتظامی ، در مقابله با فتنه های بزرگ قدرتمندانه تمام قد ایستادگی کرد و شهدای بسیاری را تقدیم جامعه کرد.

وی افزود: نیروی انتظامی علی‌رغم مسئولیت‌های سنگین دیگر همچون ایجاد امنیت عمومی،هماهنگی همراهی وپشتیبانی با زندان های لرستان ، مقابله با اشرار در جریان فتنه به خوبی عمل کرد که جای قدردانی،تقدیر وتشکر دارد.

لازم به ذکر است که روسای زندان های لرستان نیز به همراه تعدادی از کارکنانشان با فرماندهان انتظامی شهرستان ها در هفته فرآجا دیدار کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha