کارکنان انتظامی زندان‎‌های کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شدند

به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا از کارکنان نیروی انتظامی شاغل در زندان های کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کهگیلویه وبویراحمد؛ با حضور منصور بیژنی مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد طی مراسمی از فرمانده یگان حفاظت و کارکنان نیروی انتظامی شاغل در زندان های استان با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

از کارکنان انتظامی زندان‎های کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد

بیژنی مدیر کل زندان های استان در این آئین ضمن تبریک هفته فراجا با بیان اینکه امروز امنیت مهمترین مؤلفه برای پیشبرد امور در جامعه است عنوان کرد: درسایه امنیت است که آرامش اجتماع و مردم میسر می گردد و امور و برنامه های روزمره بالاخص در زندان های ما به نحو شایسته صورت می پذیرد.

وی کار در زندان را متفاوت از دیگر جاها دانست و افزود: امنیت همه جا مهم و اهمیت دارد در زندان ها بیشتر از دیگر جاها، چرا که اگر امنیت نباشد آسیبهای فراوانی به شهر و جامعه و کشور وارد می شود.

بیژنی موقوله آموزش را بسیار مهم توصیف کرد و اظهار داشت: تا می توانید آموزش های مهم را در زمینه های مختلف به نیروهای تحت امر ارائه دهید تا خدای ناکرده دچار صدمه و آسیب نگردیم.

مدیر کل زندان ها در بخش دیگری از سخنان خود توجه به سربازان را بسیار ضروری دانست و بر لزوم برخورد خوب و شایسته و مطلوب و توجه به مطالبات و درخواستهای سربازان برای جلوگیری از هر گونه آسیب تأکید کرد.

سرهنگ سیاوش صمدی فرمانده یگان حفاظت زندان های استان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از مدیر کل زندان های استان به جهت توجه به کارکنان نیروی انتظامی و مقوله امنیت در زندان ها اظهار داشت: یگان حفاظت زندان ها بواسطه شغل و جایگاه امنیتی خود در مراکز بازپروری استان تمام تلاش خود را در این راستا برای نیل به اهداف سازمانی و ارتقاء امنیت انجام خواهد داد.

در پایان این مراسم با اعطاء لوح سپاس و اهداء هدایایی از زحمات کارکنان انتظامی شاغل در زندان ها تجلیل شد.

انتهای خبر/

از کارکنان انتظامی زندان‎های کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد

از کارکنان انتظامی زندان‎های کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha