توزیع اولین سری جهیزیه‌های اهدایی مقام معظم رهبری به خانواده زندانیان نیازمند سمنان

مدیرکل زندانهای استان سمنان از توزیع اولین سری جهیزیه های اهدایی از سوی مقام معظم رهبری بین نوعروسان تحت پوشش انجمن حمایت از خانواده زندانیان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان سمنان، امید کهربایی مدیرکل زندانهای استان سمنان صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران،گفت: امروز توزیع اولین سری جهیزیه های اهدایی مقام معظم رهبری بین زوج های جوان تحت پوشش انجمن حمایت از خانواده زندانیان سمنان انجام شد این جهیزیه ها پس از برسی وضعیت خانواده ها توسط مددکاران و تایید دفتر مقام معظم رهبری به استان سمنان ارسال شده است.

وی فرش، یخچال، جاروبرقی، تلوزیون، سرویس چینی و اجاق گاز را از جمله کالاهای اهدایی برشمرد و افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و هماهنگی های ایجاد شده اهدای جهیزیه از سوی دفتر مقام معظم رهبری در آینده نیز استمرار بیشتری پیدا خواهد کرد.

کهربایی با بیان اینکه در شرایط امروز با افزایش تورم و قیمت فزاینده کالاها و لوازم برقی بسیاری از زوج‌های جوان برای آغاز زندگی مشترک با مشکل مواجه شدند، افزود: اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش انجمن حمایت از خانواده زندانیان با هدف ترویج ازدواج آسان، کمک به ارتقای فرهنگ خانواده و حمایت از خانواده های نیازمند زندانی انجام می شود.

مدیرکل زندانهای استان سمنان با اشاره به اینکه در اولین سری توزیع جهیزیه از سوی دفتر مقام معظم رهبری 3 سری جهیزیه به نو عروسان اهدا شد، بیان کرد: این جهیزیه ها که بیش از 15 قلم کالای اساسی بوده است بر اساس نیاز هر خانواده تهیه و اهدا شده است.

توزیع اولین سری جهیزیه‌های اهدایی مقام معظم رهبری به خانواده‌های نیازمند زندانی سمنان

توزیع اولین سری جهیزیه‌های اهدایی مقام معظم رهبری به خانواده‌های نیازمند زندانی سمنان

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha