پیام تبریک مدیرکل زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد به سبز قامتان نیروی انتظامی

منصور بیژنی مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد همزمان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، این هفته را به سبزقامتان فراجا و کار کنان شاغل در زندانهای استان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد، در پیام مدیر کل زندان ها آمده است:

«نیروی انتظامی مظهر امنیت و اقتدار ملی است»(مقام معظم رهبری)

نیروی انتظامی اقتدار، عزت، اخلاق مداری و همراهی با مردم را سرلوحه کارهای خود قرار داده است و امروز به عنوان مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران با بهره مندی از ظرفیت بالای سبز قامتان جان بر کف نقش بارزی در برقراری نظم، آرامش و امنیت در شهرها، روستاها و مرزهای کشور ایفا می نماید.

بی تردید امنیت و آرامش امروز کشور، مدیون فداکاری ها و فعالیت های شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که در سایه تلاش و مجاهدت آنان، فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه کشور مهیا شده است.

اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، مراتب تشکر و قدردانی خود را از خدمات ارزشمند همکاران خود در یگان حفاظت زندان های استان که نشان از تدبر و اهتمام جدی خویش در برقراری نظم و امنیت و اجرایی نمودن سیاستها و خط مشی سازمان زندان ها را اعلام داشته و برای همه این عزیزان در سایه رهنمودهای «فرماندهی معظم کل قوا» در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارتقاء نظم و امنیت و انظباط کاری در ندامتگاههای استان موفقیت و سربلندی بیش از پیش مسئلت دارم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha