آزادی ۱۲ زندانی در بازدید رئیس‌کل دادگستری استان لرستان از زندان دورود

رئیس کل دادگستری استان لرستان به همراه مدیر کل زندان‌های استان لرستان و جمعی از قضات و مسئولین دادگستری استان از زندان دورود بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان لرستان، رئیس کل دادگستری استان لرستان به همراه مدیر کل زندان‌های استان لرستان و جمعی از قضات و مسئولین دادگستری استان از زندان دورود بازدید کرد.

حجت الاسلام شهواری و قضات دادگستری در این بازدید با مددجویان دیدار چهره به چهره داشتند و رئیس کل دادگستری مسائل و مشکلات زندانیان را استماع و سپس و در این خصوص، دستورات میدانی را صادر کرد.

رئیس شورای قضایی استان لرستان در ادامه از ساخت فاز دوم پروژه زندان شهرستان دورود، بهداری و کتابخانه این زندان بازدید کرد.

آزادی ۱۲ زندانی در بازدید رئیس کل دادگستری استان لرستان از زندان دورود

در ادامه این بازدید، رئیس کل دادگستری در سخنانی خواستار تکمیل و بهره برداری از فاز دوم پروژه زندان دورود در جهت بهبود هرچه بیشتر رسیدگی به امورات زندانیان و ارتقاء امنیت زندان شد.

وی در ادامه افزود: ما می‌توانیم از ارفاقات قانونی در زمینه اصلاح و تربیت مددجویان استفاده کنیم و همچنین زمینه استفاده از ملاقات مجازی و دادرسی الکترونیکی برای مددجویان فراهم شود.

عبدالمجید کشوری مدیر کل زندان‌های استان لرستان نیز ضمن تشکر از تلاش‌های همکاران در زندان دورود، گفت: کاهش جمعیت کیفری به عنوان یک اولویت در دستور کار زندان‌های استان قرار دارد.

وی همچنین در ادامه بر تسریع در اتمام پروژه فاز دوم زندان دورود تأکید کرد.

لازم به ذکر است در این بازدید زمینه آزادی ۱۲ زندانی بدهکار مالی فراهم شد و به کلیه زندانیان واجد شرایط ۱۰ روز مرخصی اعطاء گردید.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha