رئیس سازمان زندان‌ها در جمع کارکنان دادگستری میانه حضور یافت

رئیس سازمان زندان‌ها در سفر به آذربایجان شرقی در نشستی به گفتگوی صمیمی با کارکنان دادگستری شهرستان میانه پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان آذربایجان شرقی، دکتر غلامعلی محمدی در دیدار با کارکنان دادگستری میانه، با اشاره به اینکه روحیه ارزشی، اخلاقی و اسلامی در وجود کارکنان بسیار ارزشمند است، گفت: موارد و مطالبات موردنظر کارکنان در این جمع دوستانه را در شورای عالی قضایی مطرح و پیگیری خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه رییس دستگاه قضا همواره بر ارتقای سطح معیشتی همکاران اداری و قضایی تاکید کرده‌اند، افزود: عزم جدی برای ارتقای سطح معیشتی در بین قضات و همکارات اداری در دستگاه قضایی وجود دارد.

رئیس سازمان زندان‌ها در جمع کارکنان دادگستری میانه حضور یافت

محمدی با اشاره به اینکه بر اساس اظهارات دادستان میانه حدود نیمی از پرونده‌های منتهی به مجازات در میانه قالب «مجازات‌های جایگزین حبس» اعمال می‌شود، افزود: این آمار حقیقتا ارزشمند و چشمگیر است. این حرکت در مسیر سیاست‌های کلی نظام بوده و باعث می‌شود افراد براحتی وارد زندان نشود.

وی با اشاره به آثار خوب استفاده از پابند الکترونیکی قبل از معرفی فرد به زندان، گفت: در شهرستان میانه با استفاده از ظرفیت ماده ۶۲ قانون مجازات اسلامی تا حد زیادی قبل از معرفی به زندان، پابند الکترونیکی استفاده می‌شود که حرکت بسیار ارزشمندی است و باعث می‌شود فرد در خارج از فضای زندان، محکومیت خود را سپری کند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha