تفاهمنامه همکاری زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد با اداره‌کل ورزش و جوانان استان

در آستانه برگزاری المپیاد ورزشی در زندانها جلسه هماهنگی و نشست مشترک مدیران کل ورزش و جوانان و زندانهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد؛ در آستانه برگزاری المپیاد ورزشی مددجویان در زندانها نشست همکاری با حضور منصور بیژنی مدیر کل زندانها و عین الله دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان در زندان مرکزی یاسوج برگزار گردید.

در این جلسه منصور بیژنی مدیر کل زندانها اقدامات تامینی و تربیتی استان در خصوص نقش ورزش در سلامتی زندانیان، وپر نمودن اوقات فراغت آنها اظهار داشت: با تعامل و همکاری مجموعه اداره کل ورزش و جوانان می توانیم در تغییر رفتار و سلامت جسم و روح زندانیان و خانواده آنان بسیار تاثیرگذار باشیم.

وی در خصوص برنامه ریزی و حمایت بهتر از برگزاری المپیاد سراسری زندانیان در ندامتگاههای استان خواستار همکاری و همراهی اداره کل ورزش و جوانان شد.

عین الله دهقان مدیر کل ورزش و جوانان نیز در این جلسه گفت: خود را مکلف به همکاری و همراهی با برگزاری چنین المپیاد هایی خواهیم کرد چرا که زندانیان یکی از بهترین جامعه هدف ما در برنامه های ورزشی هستند.

شایان ذکر آنکه طبق تقویم اجرایی هرساله سازمان زندان ها اقدام به برگزاری المپیاد های ورزشی در رشته های مختلف در بین زندانیان سراسر کشور می نماید که مهر ماه نیز شاهد برگزاری چنین المپیادی در زندان های کهگیلویه وبویراحمد خواهیم بود .

انتهای خبر/

تفاهم نامه همکاری زندان‎های کهگیلویه وبویراحمد با اداره کل ورزش و جوانان استان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha