بازدید فرمانده یگان ویژه فراجا خراسان رضوی از زندان مرکزی مشهد

سردار محمد علی غزلی فرمانده یگان ویژه فراجا خراسان رضوی با همراهی حسینی مدیر کل زندان‌های استان از زندان مرکزی مشهد بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، سردار غزلی به همراه مدیرکل زندان های استان و جمعی از کارشناسان انتظامی استان با هدف توسعه تعامل و همکاری‌های بین دو مجموعه از زندان مرکزی مشهد بازدید کرد.

بازدید فرمانده یگان ویژه فراجا خراسان رضوی از زندان مرکزی مشهد

حسینی در ابتدای این بازدید به تشریح اقدامات یگان حفاظت زندان در راستای تامین نظم و امنیت پرداخت و گفت : رسالت اصلی نظام زندانبانی اسلامی اصلاح و تربیت زندانیان در راستای بازاجتماعی کردن آنها در بستر نظم و امنیت است .

وی در ادامه خاطرنشان کرد ، نیروهای یگان حفاظت زندان‌های استان با جدیت و تلاش مضاعف توانسته اند در برقراری نظم و امنیت در مراکز تأمینی و تربیتی و اجرای ماموریت های سازمانی عملکرد خوبی از خود نشان دهند و امید است، تعاملات موثر با مجموعه یگان های امداد و انتظامی استان ،زمینه ساز ارتقا سطح دانش و مهارت های تخصصی نیروهای یگان حفاظت باشد.

در ادامه سردار غزلی با همراهی حسینی،از پوسته داخلی و محل اسکان و نگهداری زندانیان بازدید کرد و در راستای افزایش ضریب امنیتی و حفاظتی و مدیریت بحران ارائه راهکار کرد.

بازدید فرمانده یگان ویژه فراجا خراسان رضوی از زندان مرکزی مشهد

سردار غزلی در پایان این بازدید، همکاری مستمر یگان ویژه فراجای استان با هدف توانمند سازی پرسنل یگان حفاظت زندان ها در بستر آموزش های تخصصی مهارتی و ارتقا توان عملیاتی و رزمی را جز برنامه ها و اولویت های این یگان عنوان کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha