بازدید سرزده مدیرکل زندان‌های فارس از زندان‌های استهبان، بوانات و قیروکارزین

مدیرکل زندانهای استان فارس بصورت سرزده و در برنامه هایی جداگانه، با حضور در شهرستانهای  بوانات، استهبان ، قیر و کارزین ،از زندان های این شهرستانها بازدید میدانی داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، وی در این بازدید های پیش بینی نشده که طی هفته ای که گذشت ترتیب یافت، در فضائی صمیمی با کارکنان دیدار، در جمع زندانیان حضور یافت وبرنامه های تامینی، اصلاحی و تربیتی آنان را بصورت میدانی بررسی نمود، در جمع پرسنل وظیفه حاضر شد و با آنان دیدار کرد و همچنین ضمن بازدید از پروژه هابازدید سرزده مدیر کل زندانهای فارس از زندان های استهبان،بوانات و قیر کارزینی عمرانی جاری در این مؤسسات کیفری ، دستورات لازم را بمنظور شتاب بخشی به روند اتمام این پروژه ها به رؤسای زندان ها ابلاغ کرد.

اسحاق ابراهیمی در جمع زندانیان بر ضرورت قانون پذیری و تلاش برای ندامت از جرم و اصلاح رفتار تاکید کرد و گفت: زندان فرصت تدبر در خصوص مافات عمل را در اختیار زندانیان قرار داده، پس لازم است آنان از این فرصت برای بازسازی شخصیت و بازگشت صحیح و سعادتمندانه به جامعه استفاده کنند.

وی همچنین در دیدار با سربازان وظیفه، بر ضرورت توسعه برنامه های آموزشی و مهارت آموزی به کارکنان وظیفه تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: سربازان امانت مردم نزد ما هستند و باید آنان را نیز بیش از پیش برای حضور متعهدانه و مسئولانه در سطح جامعه پس از خدمت اماده ساخت. وی در نهایت توسعه ساخت و ساز در زندان ها را در راستای تامین سرانه های تامینی و تربیتی دانست و گفت: بهبود فضای زندان برای رعایت بیش از پیش حقوق شهروندی زندانیان بعنوان انسان های نیازمند حمایت، تربیت و توانمند سازی است تا شاهد تبدیل بیش از پیش زندان به آموزشگاه نیکی ها باشیم.

انتهای خبر/

بازدید سرزده مدیر کل زندانهای فارس از زندان های استهبان،بوانات و قیر کارزین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha