کمیته امداد حضرت امام(ره) نقش مهمی در بازاجتماعی شدن زندانیان و خانواده‌های آنها دارد

مدیرکل زندانهای استان در دیدار با مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) قزوین گفت: کمیته امداد نقش مهمی در باز اجتماعی شدن زندانیان و خانواده های آنها دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، فرهاد بهرامی در نشست با مدیرکل کمیته امداد امام (ره) در محل انجمن حمایت زندانیان ضمن قدردانی از همکاری ارزشمند این نهاد حمایتی و اجتماعی اظهار داشت: کمیته امداد حامی همیشگی خانواده های زندانیان است. اکثر خانواده زندانیان نیازمند تحت پوشش و حمایت کمیته امداد بوده و بخشی از مشکلات و نیازمندی های آنها مرتفع گردیده است. لیکن با توجه به شیوه نامه قرارگاه باز اجتماعی زندانیان انتظار می رود تا خدمات این نهاد مقدس به زندانیان و خانواده آنها توسعه یابد.

کمیته امداد حضرت امام (ره) نقش مهمی در باز اجتماعی شدن زندانیان و خانواده های آنها دارد

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان هم با قدردانی از برگزاری این نشست اظهار داشت: رسیدگی به معیشت خانواده زندانیان نیازمند و حمایت از آنها وظیفه این دستگاه است وخدمات حمایتی متنوعی به خانواده های تحت پوشش ارائه شده و امیدوارم با مشارکت در اجرای طرح قرارگاه اجتماعی زندانیان بتوانیم گام های موثرتری به این دسته از آسیب دیدگان اجتماعی ارائه نماییم.

در پایان این نشست مقرر شد با همکاری کمیته امداد حضرت امام(ره) و انجمن حمایت زندانیان مرکز استان کلیه خانواده زندانیان تحت پوشش طرح اشتغالزایی قرار گیرند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha