فرزندان زندانیان در زنجان بیش از 300 میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی دریافت کردند

با کمک‌های مردم خیر و نیک اندیش استان زنجان و همچنین درآمدهای انجمن حمایت از زندانیان، بیش از ۴۵۰ فرزند زندانی در استان زنجان کمک هزینه تحصیلی دریافت و سال تحصیلی را آغاز کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان با اعلام این خبر افزود: موضوع تحصیل فرزندان زندانیان از موارد مورد تاکید در جلسات هیئت مدیره انجمن‌های حمایت زندانیان بوده و با آغاز سال تحصیلی جدید کلیه فرزندان زندانیان در استان با آمادگی کامل و با دریافت نوشت افزار و لوازم تحصیل به مدرسه رفتند.

بنیادی اظهار داشت:در حال بیش از ۴۵۰ فرزند زندانی در استان مشغول به تحصیل بوده که با کمک خیرین و نیکوکاران و از محل درآمدهای پایدار انجمن‌های حمایت از زندانیان نزدیک به ۳۵۰ میلیون تومان برای آغاز سال تحصیلی این افراد هزینه شده است.

مدیر کل زندان‌های زنجان خاطرنشان کرد: پرداخت هزینه‌های تحصیلی فرزندان زندانیان در مقاطع دانشگاهی و هزینه ایاب ذهاب و ثبت نام فرزندان برخی زندانی و زندانیان آزاد شده در مدارس از سوی مرکز مراقبت بعد از خروج و انجمن‌های حمایت در جریان است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha