بیش از ۸۸۵ زندانی در سطح استان مشغول به کار هستند

سومین جلسه کارگروه اشتغال وحرفه آموزی زندان‌های زنجان به ریاست مدیر کل و با شرکت اعضاء در سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌ها ضمن تبریک سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی(عج) و قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی همکاران در اصلاح و تربیت انسان‌های به خطا رفته گفت: بحمدا.. در موضوع اشتغال زندانیان و در کنار دستیابی به اهداف کمی با افزایش نظارت‌ها و سرکشی‌ها در جهت کیفی‌سازی اشتغال زندانیان و ایجاد درآمدهای پایدار هستیم.

بنیادی با ارزیابی مطلوب از اشتغال زندانیان در بنیاد تعاون و انجمن‌های حمایت افزود: در شش ماهه اول سال جاری بیش از ده میلیار تومان برای دستمزد زندانیان پرداخت گردیده که این موضوع گامی بسیار مهم و اساسی در جهت دستیابی به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در موضوع اشتغال و تولید بوده است.

مدیرکل زندان‌های زنجان خاطرنشان کرد:آرامش و امنیت زندان ها درگرو مهارت آموزی و اشتغال زنذانیان بوده چراکه در کنار کاهش آسیب های ناشی از تحمل حبس،توانمندی خانواده زندانیان نیازمند را به دنبال دارد .

در این جلسه اعضای کارگروه به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در جهت توسعه اشتغال زندانیان و حل و فصل موانع موجود در حوزه اشتغال و حرفه آموزی زندانیان پرداختند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha