رفع مشکلات تحصیلی و دارویی فرزندان زندانیان

مدیرکل زندان‌های زنجان این هفته نیز در منزل دو خانواده زندانی نیازمند در شهر زنجان حاضر و از نزدیک مسائل و مشکلات ضروری آنان را بررسی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در ادامه بازدید و سرکشی‌های هفتگی مدیر کل زندان‌های زنجان از خانواده زندانیان نیازمند، این هفته نیز حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با همراهی رئیس مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج و مددکار این مرکز در منزل دو خانواده زندانی نیازمند تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان حاضر و با همسر و فرزندان این زندانیان دیدار و گفتگو نمود.

در این بازدید مهم‌ترین مشکلات ضروری این خانواده‌ها در حوزه تامین مسکن خانواده و نیازهای دارویی و تحصیلی فرزندان به عنوان درخواست‌های ضروری بررسی و با تاکیدات مدیر کل زندان‌ها برای حل فصل فوری در دستور کار قرار گرفت.

پیگیری پرونده قضایی این زندانیان در جهت بهره‌مندی از ارفاقات و امتیازات قانونی و ضرورت ورود مددکاران زندان زندان‌ها در جهت اخذ رضایت از شکات پرونده از دیگر مصوبات این بازدید بود.

در پایان این بازدید بسته‌های غذای حاوی کالاهای اساسی شامل برنج، ماکارونی، رب، روغن، تن ماهی، شکر ،قند و..به همراه هدایای نقدی از سوی مدیر کل زندان‌های زنجان به این خانواده‌ها اعطاء گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha