دیدار چهره به چهره رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی و قضات با مددجویان زندان خوی

بازدید عصرگاهی از زندان خوی برنامه سفر کاری رئیس کل دادگستری آذربایجان و هیأت همراه به حوزه قضایی شمال استان بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی،عصر روز دوشنبه ۳ مهر ماه دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری و مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همراه معاونین قضایی ، مدیرکل زندان های آذربایجان غربی در پنجمین برنامه سفر کاری خود به حوزه قضایی خوی از زندان این شهرستان بازدید کردند.
عتباتی و همراهان در این بازدید ضمن حضور در بندهای این زندان ضمن بررسی وضعیت زندان و زندانیان در دیدار چهره به چهره ای که با زندانیان داشتند به درخواست‌های آنان رسیدگی و در مورد هر یک دستورات لازم را صادر نمودند.
عتباتی و مجیدی و همراهان همچنین از طرحهای عمرانی توسعه زندان خوی و میزان پیشرفت آنها و کارگاه های اشتغال از جمله قالی بافی و صنایع نشسته داخلی و مجموعه گلخانه زندان که زمینه اشتغال 30نفر از مددجویان را فراهم نموده بازدید و بر توسعه اشتغال زندانیان تاکید نمودند.
عتباتی درخصوص این بازدید بیان داشت یکی از اولویت های دستگاه قضایی استان که همیشه در دستور کار قرار دارد توجه و نظارت بر زندانها و وضعیت زندانیان است تا از این طریق با اطلاع از وضعیت موجود تدابیر لازم را برای اجرای برنامه های اصلاحی و کاهش جمعیت کیفری استان تدبیر و بکار ببندد.
پایان این بازدید همراه بود با صدور دستورات مقامات ارشد قضایی استان آذربایجان غربی به زندانیان واجد شرایط که از جمله موافقت با آزادی مشروط. مرخصی پایان حبس، مرخصی تشویقی و ارجاع به شورای طبقه بندی بود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha