دیدار رئیس اداره حقوقی بنیاد شهید استان مازندران با زندانیان زندان ساری

رئیس اداره حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید استان به منظور تسهیل در ارائه خدمات و حمایت های حقوقی و پیگیری پرونده قضایی، با مددجویان ایثارگر و خانواده شهدا دیدار چهره به چهره داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مازندران، بهمنی رئیس اداره حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید استان مازندران، به منظور تسهیل در امورات زندانیان بویژه درحیطه پیگیری ها و حمایت های حقوقی و قضایی برای زندانیان ایثارگر، جانباز و خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران دیداری چهره به چهره داشته است.

بهمنی با اشاره به اهمیت رسیدگی به وضعیت زندانیان و تلاش در جهت ارائه خدمات تخصصی و مشاوره حقوقی مرتبط با پرونده قضایی گفت: هدف ما ارتقای خدمات معاضدتی و مشاوره ای به زندانیان ایثارگر و بررسی کاستی ها و بالا بردن سطح همکاری دو جانبه با زندان است.

رئیس اداره حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید استان مازندران ضمن قدردانی از تلاش مدیریت و پرسنل اداره زندان ساری، اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و ارائه خدمات و تسهیلات قضایی به زندانیان را متعهدانه و درخور تحسین دانست.

دیدار مشترک رئیس اداره حقوقی بنیاد شهید با زندانیان به صورت حضوری و در فضای بسیار صمیمی با مشارکت رئیس زندان و رئیس دفتر اداره فرهنگی و تربیتی زندانهای استان مازندران انجام شد که با رضایتمندی زندانیان همراه شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha