مهرورزی به فرزندان زندانیان نیازمند جیرفت

در آستانه بازگشایی مدارس، با مساعدت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت، تعداد ١٠٠ بسته لوازم‌التحریر به فرزندان محصل زندانیان نیازمند این شهرستان، اهداء شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، در راستای توجه به تحصیل فرزندان زندانیان، با پیگیری مسئولین زندان جیرفت وهمکاری کمیته امداد این شهرستان، تعداد ١٠٠ بسته لوازم‌التحریر شامل کیف و وسایل کمک آموزشی به ارزش ٥٠ میلیون تومان به فرزندان محصل زندانیان، اهداء شد.

مهرورزی به فرزندان زندانیان نیازمند جیرفت

محمدرضا شریفی رئیس زندان جیرفت، گفت: یکی از عوامل مؤثر در کاهش آسیب‌های اجتماعی خانواده زندانیان، تحصیل و آموزش فرزندان آنان است. وی افزود: با توجه به بازگشایی مدارس، تلاش می‌کنیم با استفاده از تمام ظرفیت انجمن حمایت زندانیان و خیرین شهرستان، نیازهای تحصیلی فرزندان زندانیان نیازمند را مرتفع کنیم.

امیرمحمودی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) جیرفت، در خصوص حمایت از خانواده زندانیان تحت پوشش کمیته امداد گفت: به همسران زندانی با توجه به مهارت و علاقه خود که متقاضی راه‌اندازی کسب و کار هستند، ضمن ارائه مشاوره شغلی، مبلغ ١٥٠ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی با سود ٤ درصد از طریق معرفی به بانک به آنان اعطا می‌شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha