توزیع لوازم‌التحریر مهربانی میان فرزندان زندانیان نیازمند

مدیرکل زندانهای استان سمنان از توزیع 420 بسته لوازم التحریر در نخستین مرحله از توزیع بسته های تحصیلی در بین دانش آموزان تحت حمایت انجمن حمایت از خانواده زندانیان استان سمنان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان سمنان، امید کهربایی مدیرکل زندانهای استان سمنان با اشاره به توزیع لوازم التحریر در بین خانواده های نیازمند زندانی، گفت: کمک به دانش آموزان بی بضاعت برای ادامه تحصیل و بازنماندن از رقابت علمی در بین همسالان یکی از دغدغه های اساسی انجمن حمایت از خانواده زندانیان است.

کهربایی با بیان اینکه در همین راستا توزیع گسترده لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان از ابتدای شهریور ماه آغاز شده است، تصریح کرد: این بسته تحصیلی شامل کیف،دفتر،خودکار،مداد،جامدادی،مداد رنگی و کفش بوده است.

مدیر کل زندانهای استان سمنان ارزش ریالی هر بسته را بیش از 6 میلیون ریال عنوان کرد، و افزود: در مجموع بیش از 2 میلیاردو 800 میلیون ریال بسته لوازم التحریر تهیه و در بین دانش آموزان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه توفیق خدمت به محرومان عطیه ای مهربانانه است، خاطر نشان کرد: بخش عمده ای از خرید لوازالتحریر از سوی خیرین و نیکو کاران صورت می گیرد که این اقدام خیران که قلبی دریا گونه دارند از دیدگاه خداوند متعال دور نخواهد بود.

کهربایی با اشاره به همکاری وتعامل با اداره کل آموزش و پرورش، تشریح کرد: با همکاری و تعامل که بین اداره کل زندانها و اداره کل آموزش و پرورش صورت گرفته است کلیه دانش آموزان نیازمند به صورت کاملا رایگان در مدارس تحصیل خواهند کرد.

توزیع لوازم التحریر مهربانی

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha