پیام مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

حسینی مدیرکل زندانهای خراسان رضوی با صدور پیامی هفته دفاع مقدس را به پیشگاه ملت شریف ایران و خانواده معظم شهدا، آزادگان، جانبازان، رزمندگان و کارکنان زندانهای استان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، حسینی مدیر کل زندان های استان به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس،طی پیامی آغاز این ایام‌ مبارک را تبریک گفت،متن این پیام به این شرح است:

دفاع مقدس که از ماندگارترین حماسه‌های ملت دین مدار، فهیم، بصیر و انقلابی جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود، دارای پیامدها و دستاوردهای ارزشمند و عظیمی در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، نظامی، امنیت و ... بوده است.

جنگ تمام عیاری که نظام سلطه به وسیلۀ رژیم بعثی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد اهداف گسترده‌ای را دنبال می‌کرد ، اما ملت ایران با رهبری ، درایت و قدرت بالای بسیج گری امام خمینی «ره» با ظرفیت و توانمندی‌های مادی و معنوی و ایثار و دلاوری رزمندگان اسلام سرنوشت جنگ را به نفع ایران اسلامی تغییر داد و با مقاومت مؤمنانه و تمرکز بر ظرفیت‌ها و قابلیت‌های دینی - میهنی خود نه تنها دشمنان خود را با شکست مواجه کرد، بلکه دستاوردهای بی نظیری را در قالب فرهنگ جهادی، ایثار و مقاومت به یادگار گذاشت.

دفاع مقدس، صحنۀ بروز افتخارات، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی است که به برکت خون شهدا ، همچون نگینی تابناک تا همیشه، در تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان خواهد درخشید. پایداری ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی که برخاسته از روح ایمان و وحدت بود، در سایۀ هدایت‌های حکیمانه و مدبرانۀ رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) سبب احیای مکتب سازنده و نهضت بیداری اسلامی در جهان شد.

دستاوردهای بی نظیری که دفاع مقدس ملت ایران در قالب فرهنگ جهادی و ایثار و مقاومت به یادگار گذاشت، ظرفیت توان افزای جاودانه‌ای است که همواره و همیشه باید از آن‌ها حراست نمود و در عرصه‌های گوناگون از آن بهره‌گیری کرد.

برپاداشتن یاد و خاطرۀ دوران استثنائی و مشعشع دفاع مقدس و حماسه آفرینان آن دوره طلایی از بایسته‌ها و وظایف اساسی همگان است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدا و ایثارگران ، فرا رسیدن ایام مبارک هفته دفاع مقدس را به پیشگاه ملت شریف ایران و خانواده‌ معظم شهدا، آزادگان، جانبازان، رزمندگان و همچنین همکاران محترم در سطح زندانهای استان خراسان رضوی تبریک عرض کرده و از درگاه خداوند متعال بزرگ عزت و سربلندی ایران و ایرانی را تحت ولایت مقام معظم رهبری مسألت دارم.

سید مجتبی حسینی - مدیر کل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha