بازدید اعضای شورای تامین  شهرستان رامهرمز از زندان های قدیم و جدید این شهر

با برنامه ریزی مدیرکل زندانهای خوزستان و پیگیری فرماندار شهرستان رامهرمز، اعضای شورای تامین این شهرستان با حضور در زندانهای قدیم و جدید رامهرمز، از نزدیک با شرایط و محدودیتهای زندان قدیم و شرایط ایده آل و مناسب فراهم زده در ندامتگاه جدید شهرستان آشنا شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندانهای استان خوزستان، در این بازدید ، غلامرضا روشان با اشاره به فرسودگی بنا در زندان قدیم، قرار گرفتن زندان در محیط مسکونی و شهری، محدودیت شدید سرانه های نگهداری و خدمایت زندانیان در این زندان، بهره برداری از زندان جدید شرایط بسیار شایسته ای را برای رعایت و ارائه خدمات حقوق شهروندی به زندانیان در اختیار قرار می دهد.

مدیرکل زندانهای خوزستان تصریح داشت: با آغاز پذیرش زندانی در زندان جدید شاهد فراهم شدن ایده آل سرانه های نگهداری و اسکان، خدمات فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و ....جهت زندانیان در ندامتگاه جدید خواهیم بود که قطعا تاثیر آن در مساعد شدن فراگیری آموزه های اصلاحی و تربیتی توسط زندانیان خواهد شد.

وی تصریح داشت: دیگر تاثر این اقدام شایسته که مرهون زحمات مدیران پیشین استان است ، خروج زندان قدیم از محدوده شهری و بافت مسکونی است که تاثیر بسزائی در رشد فرهنگی و کاهش آسیب های ناشی از شرایط فعلی را بدنبال خواهد داشت که خدمتی شایسته به شهروندان رامهرمزی و خانواده های مددجویان محسوب میگردد.

گفتنی است اعضای شورای تامین شهرستان که زا دو زندان قدیم و جدید شهرستان بازدید داشتند، ضمن تقدیر از اقدامات اداره کل زندانهای استان خوزستان، آغاز بکار زندان جدید با شرایط مناسب و شایسته فراهم شده را اقدامی شایسته تشکر دانسته و حمایت و همکاری لازم را برای ارائه خدمات لازم و تربیتی به زندانیان اعلام داشتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha