فیلم| تمجید وزیر دادگستری از اقدامات مجدانه سازمان‌زندان‌ها و استانداری البرز در انتقال زندان رجایی‌شهر

دکتر رحیمی در جلسه شورای عالی قوه قضائیه گفت: وقتی گفتید زندان رجایی‌شهر منتقل شود پیش خودم گفتم این اتفاق قطعا نمی‌افتد؛ اما یک کار نشد انجام شد. دستور ریاست محترم قوه قضائیه و کار انتقال زندان رجایی‌شهر انقلابی بود، قفل محکم انتقال زندان‌ها باز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، وزیر دادگستری در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه، با اشاره به موضوع انتقال زندان رجایی‌شهر اظهار کرد: هنگامی‌که رئیس قوه قضاییه در تاریخ ۱۷ فروردین سال جاری و در جلسه شورای اداری استان البرز بر ضرورت انتقال هرچه سریع‌تر زندان رجایی‌شهر تاکید کردند، بسیاری از افراد در ذهن خود تحقق این مهم را ناممکن و یا بسیار دشوار می‌انگاشتند؛ اما شاهد بودیم که در اثر عمل مجدانه به تدابیر و دستورات ریاست قوه قضاییه و مساعی به کار رفته و اجرای انقلابی این دستورات و تدابیر از سوی سازمان زندان‌ها و استانداری البرز، قفل محکم انتقال زندان‌ها باز شد.

وی همچنین گفت: همکاری سازمان زندان‌ها و استانداری البرز در موضوع انتقال زندان رجایی‌شهر، یک کار ناممکن را ممکن کرد. در حال حاضر نیز استانداری البرز به صورت جدی پیگیر تغییر کاربری زندان رجایی‌شهر است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha