بازدید سرزده مدیرکل زندان‌های قزوین از زندان مرکزی استان

مدیرکل زندانهای استان در بازدید سرزده، در زندان مرکزی حضور یافت و با زندانیان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، فرهاد بهرامی روز گذشته با حضور در اندرزگاه پنج زندان مرکزی، ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام رضا علیه السلام، اظهار داشت: عزداری در ایام محرم و صفر، سبب ترویج و تقویت فرهنگ عاشورا و به تبع آن رشد آموزه‌های تربیتی این فرهنگ متعالی در بین افراد می شود.

وی با اشاره به اینکه عزداری برای ائمه معصومین(ع) یکی از برترین فضاهای معنوی و روحانی را برای انسان آماده می‌سازد؛ افزود: در مجالس عزاداری بویژه عزاداری امام حسین(ع)، انسان عزادار به سمت و سوی کسب فضایل اخلاقی تشویق می‌شود و به خصوص در آن محیط معنوی‌ که قرار می‌گیرد؛ آمادگی‌ تغییر در او پدیدار می شود.

بازدید سرزده مدیرکل زندانهای استان از زندان مرکزی قزوین

بهرامی در ادامه اذعان داشت: دوران تحمل حبس در زندان همراه با کسب آموزه های دینی، می تواند فرصت مغتنمی برای اصلاح رفتار وتغییر باشد. امیدوارم با شرکت در برنامه ها وفعالیتهای اصلاحی وتربیتی، این ایام را برای ایجاد تغییر در خود سپری کنید تا پس از آزادی دوباره درگیر آسیب های اجتماعی وبازگشت مجدد به زندان نباشید.

مدیرکل زندانهای استان پس از ایراد سخنان خود با زندانیان گفتگو و ضمن استماع مشکلات و درخواست‌های آنها، دستورات لازم رابرای بررسی و انجام اقدامات مقتضی صادر کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha