سه زندانی با طرح «نذر امام رضا(ع)» از زندان لنجان آزاد شدند

با همت خیرین و نیکوکاران و با طرح نذر امام رضا(ع) ۳ زندانی محکوم مالی جرایم غیر عمد، از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده های خود بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان اصفهان، عبدالرسول سلیمیان ، رئیس زندان شهرستان لنجان با اعلام این خبر گفت: به مناسبت سالروز شهادت امام رئوف ، حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، در راستای کاهش جمعیت کیفری و افزایش صلح و سازش ، با اجرای طرح نذر رضا و همت خیرین شهرستان و با مساعی اعضای شورای حل اختلاف مستقر در زندان، تعداد ۳نفر زندانی محکوم‌مالی غیرعمد با پرداخت مجموع مبلغ ۶۲۷میلیون ریال از زندان آزاد شدند.

وی با بیان اینکه زندانیان جرائم غیرعمد نیازمند و ناتوان از پرداخت بدهی، چشم انتظار کمک و همت خیرین هستند، اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش و کوشش خستگی ناپذیر مجموعه مددکاری و اعضای شورای حل اختلاف این زندان، تعداد ۱۵۰ فقره طی سه ماهه دوم سال جاری تا ۲۰ شهریورماه منجر به سازش و اخذ رضایت از شکات گردید.

وی ضمن قدردانی ازنیکوکاران و خیرین شهرستان که درمناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی با کمک‌های مالی، آموزشی، فرهنگی و اطعام زندانیان، همیشه یاری گر اداره زندان لنجان بوده اند، اظهار داشت: کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و بازگشت آنان به کانون خانواده، بهترین و سودآورترین سرمایه معنوی است که خیرین ونیک اندیشان برای خود اندوخته می کنند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha